Vicevi




Što nastane kad se jež i glista pare ?
Bodljikava žica



Dida Tunja je pričao unuku kako za vrijeme 
drugog svjetskog rata Njemci su ih postrojili i uvjetovali:
“Ili ćemo vas jebat ili streljanje.”
Pita unuk:
“I što se s tobom dogodilo?”
Nakon razmišljanja veli dida
“Ma mene su streljali!” 



Voze se dvije plavuše i jedna će:
Pa jebote pukla nam je guma 
Pa jel skroz?
Ma ne , samo doljnji dio.


Pitali Cigu:
Šta mislite o sterilizaciji pasa lutalica?
Ciga:
Ako, ako, treba da se svim psima povadu zubi.
Znate, nije baš sterilizacija to što vi navodite
Ama znam brate, ali neće mene pseto da jebe neg' da me ujede!


Nakon prometne nesreće
Muju poslali u toplice na rehabilitaciju.
Nakon tri tjedna temeljito se oporavio, pa šalje Fati brzojav:
Produžili su mi kuru, hitno šalji dvije tisuće kuna.
Pročitala Fata brzojav i hitno odgovara:
Šaljem ti pet tisuća pa neka ga malo i podebljaju.


Kaže muž ženi: ‘Firma mi je bankrotirala, otac me izbacio iz nasljedstva
i na kraju mi je  uzeo i auto.
"Hoćeš li me i dalje voljeti ljubavi moja?’
Odgovara žena :
‘Naravno, ali ćeš mi jako nedostajati!’



Mujo dolazi kod doktora:
Doktore, možete li odrezati moja jaja
Mujo, kao prvo to se zove kastriranje, a ne rezanje jaja.
A kao drugo, nije to mala stvar, jesi li razgovarao sa obitelji, sa ženom i djecom?
Jesam, doktore, čak smo i glasali u tome i jest problem.
I?
Pa nas je u obitelji sve skupa samnom 13
Rezultat je bio
12 prema 1 za kastraciju!


Koji je najbolji motor na svijetu?
Ženski spolni organ!
1. Prilagođava se svakom klipu.
2. Podmazuje se sama.
3.S vaki mjesec mijenja ulje sama od sebe!


Nose 4 ciganina mrtvački sanduk na pogrebu.
Prva dvojica ubrzaju a tek će jedan od dvojice iza:
Uspori kume Sinane nismo ga ukrali !!!



Kako se utjeruje dug?
Isto kao i kratak,sam duže traje.


Poznatog mudraca upitali su:
Kada žena spava sa tri različita muškarca
svi kažu da je lakog morala!
Ali, kada muškarac spava sa 10 različitih žena
onda je on “laf”!
Zašto???
Mudrac je odgovorio:
Ako jednu bravu otvaraju 3 različita ključa
to je onda loša brava.
Ali ako jedan ključ otvara 10 različitih brava to je onda dobar ključ. 



Još viceva OVDJE