Ekrem i džuboks




Uđe Ekrem u birtiju, sjedne za šank i zagleda se u cjenik.

Pivo……18 kn
Gemišt…10 kn
Rakija……8 kn
….
….
….
Džuboks…5 kn

Izvadi on 5 kn, tresne ih od šank i kaže konobaru ‘Daj bolan jedan Džuboks!’
Konobar mu krene objašnjavati kako je džuboks onaj stroj u uglu u koji ubaciš 5 kn i izabereš pjesmu, ali ga Ekrem prekide u pola izlaganja, zabije nož u šank i vikne gromkim glasom ‘Pička ti materina sipaj mi džuboks ili ću te sad nožom!’
Konobar blijed uleti kod gazde u stražnju sobu i predoči mu situaciju, a gazda mu predloži da se popiša u čašu i odnese blentavom gostu.
Učinivši kako mu je gazda rekao, konobar posluži Ekremu zlatnožutom tekućinom i uz blistavi osmijeh reče:

Izvolite gospodine, Džuboks najbolje marke.

Ekrem iskapi Džuboks, podrigne, lupi čašom od šank i zapovijedi:

– Konobar! Sipaj der mi ođe još jedan Džuboks, žedan sam ko pas!

Konobar ode opet kod gazde i potuži se kako gost želi još Džuboksa, ali njemu (konobaru ) se više ne piša.
– ‘Jest ti problema’, gazda će, – daj vamo da ja napišam čašu!’

Odnese konobar drugi Džuboks pred Ekrema koji ga opet ispije u 3 sekunde, podrigne i reče:

– Dobar je ovaj Džuboks, ali nije iz iste bačve!

– Kako znaš? – upita Ekrema konobar.

– Pa ja stalno pijem Džuboks!