Vicevi




Pita Mujo Sulju: 
- Jarane šta ti je bolje, ajfon ili ajped...? 
Misli se Suljo pa reče: 
- Ma meni je ajvar zakon...


Haso: "Mujo, zašto si ne nabaviš kućnog ljubimca?" 
Mujo: "to je velika obveza." 
Haso: "pomisli koliko ti ljubavi može pružiti." 
Mujo: "a što ću s Fatom?"


Išao Mujo da radi u Nemačku,pa se poslije nekog vremena vratio. 
Doneo Fati gomilu poklona,a onda joj se hvali: 
"Vidi šta sam sebi kupio: mobilni,najnoviji model." 
Poslije toga,ode Mujo da se okupa,a onda se sjeti i uzme telefon,
pa nazove Fatu i kaže: "Draga,dođi da mi istrljaš leđa", 
a Fata će: "Ma ne mogu,došao mi onaj konj iz Njemačke..."


Riješavaju Mujo i Haso križaljku
Mujo : -južno voće od tri slova 
Haso : - KUPUS 
Mujo : - ne može da stane 
Haso : -uzmi manju glavicu !


-Mama,mama,kako sam došao na svijet?
-Donijela te roda.
-A kako si ti došla na svijet?
-I mene je donijela roda.
-A tata?
-I njega je donijela roda.
-A tatina mama,moja baka?
-Nisam sigurna,ali mislim da ju je vrag donio.


Došli prijatelji po Hasu papučara da ide s njima na piće...
- Pričekajte malo da pitam ženu...
(malo kasnije) 
- Ko ju jebe! Odite vi sami bez mene!

Prije mnogo godina Superman i Chuck Norris su se tukli za okladu. 
Tko izgubi mora zauvijek nositi gaće preko hlača


Pita mali dinosaur mamu:
mama oćemo i mi ići u raj kada umremo
na to će mama :ne mi ćemo u arheoloski muzej.


Pita Mujo Hasu
Koja se životinja nakon smrti okrene jos 300 puta ??
Janje - odgovori on

Pitali cigu od čega najvise voliš sok?
 Od dva litra!!! - Odgovara ciga. 



Još viceva OVDJE