Ljubavna odjeća




Žena se nenajavljena pojavi na vratima sinove kuće. Pristojno pokuca i bez čekanja odmah uđe. Bila je šokirana i zapanjena kad je ugledala snahu kako leži na kauču gola golcata. U pozadini je svirala romantična glazba, a sobom je lebdio zamamni miris skupocjenog parfema...

- Što to radiš? - upita svekrva.
- Čekam mog i tvog Ivana da se vrati sa posla. - odgovori snaha.
- Ali, pa ti si potpuno gola! - obrazloži svekrva.
- To je moja odjeća za ljubav. - uzvrati snaha.
- Odjeća za ljubav? 
Pa nemaš ništa na sebi!!! 
- Ivan je presretan kad nosim tu odjeću, svaki put kad me vidi u njoj postane strašno romantičan i satima me ne pusti na miru. Tako koristimo svaku priliku za uživanciju.

Svekrva se okrene i brže bolje odleti kući. 
Kad je došla doma, skine se, naškropi najboljim parfemom, priguši svjetla, legne na kauč i pričeka muža da dođe s posla...
Konačno stiže muž kući, uđe u dnevni boravak i ugleda ženu kako leži na kauču u izazovnoj pozi.
- Što je pak to? - upita.
- To je moja ljubavna odjeća za tebe. - zavodnički prošapće supruga.
- Treba ju dobrano  ispeglati. - odgovori muž
- Nego reci ti meni što ima za večeru?