Vicevi



Našopala Fata Muju medom i orasima nebi li ojačao libido!
Pita susjeda jel pomaže?
Ma jok samo zuji al ne ubada!


Mujo vodi ljubav sa ljubavnicom.
Lud'lo . Sve se trese.
Otvaraju se vrata - ulazi njen muž - 2 metra - težak 130kg.
Hvata nesretnika za nogu i vrat, 
iznosi ga na terasu i baca sa 14-tog kata.
Mujo dok pada razmišlja -
Konju jedan, koji ti je kurac ovo trebalo 
imam super ženu, djecu, kola, plaću......
Dolje prolazi traktor i vuče prikolicu sa sijenom 
i Mujo - tras - pada na sijeno.
Ustaje - otresa ono sijeno sa sebe i kaže
E, što ja serem gluposti kad se uplašim.


Muškarac sjedi samo u gaćama za stolom i čita novine,
kad li dojuri žena i reče mu:
"Francek brzo se obući, Štefica dolazi na kavu
i nije lijepo, da vidi te tvoje stare kosti."
Francek:
"Pa šta, nek vidi kako mi loše kuhaš da sam takao mršav."
Žena mu ne ostane dužna:
"Onda skini i gaće, pa neka se pita zašto ti uopće i kuham!"


Pita Barica Štefa čim se bavi.
-Postal sam glasnogovornik.
-Kaj je to?
-Znaš Ivek vozi kamion,a ja kroz prozor vičem: 
Krumpiiiraa,lukaa,zeeelja!


On i ona sjede na klupi u parku i maze se !!
Ona: boli me tu nešto na vratu.
On: Sad ću ja to iliječiti,i počne je ljubiti po vratu.
Ona: boli me tu nešto na grudima.
On:sad ću ja to iliječiti,te je počne ljubiti po grudima.
On:je bolje? boli li još.
Ona boli me tu dolje niže nešto.
On:Sad ćemo mi to izliječiti,te krene preme dolje.
Sjedi na drugoj strani klupe neki djedica,gleda i sluša.
Djedica na jednom kaže.
Oprostite mladiću,liječite li možda i hemeroide?


Od svih životnih puteva 
najbolji su službeni.


Priča plavuša prijateljici: 
'Još razumijem kako roda donosi dijete, 
ali ne ide mi u glavu kako pauk može odnijeti auto!'



Zaustavlja prometni policajac vozilo koje je projurilo kroz crveno svjetlo. 
I taman da će tražiti dokumente, kad unutra njegov šef: 
Dobar dan, šefe! 
Što dobar dan, idiote, zašto si me zaustavio?! 
Pa, šefe, prošli ste na crveno. 
Pa što ako sam prošao na crveno, valjda vidiš da žurim!! 
Ma vidim šefe, nego proći će neka budala na zeleno 
i ima da vas ubije na licu mjesta.


Pita Dudek: Gospon premijer, 
a gdo je zmislil ove gospodarske mere, 
naučenjaki ili političari?
Premijer: Mi političari.
Dudek: To sam si ja nekak i mislil. 
Da su to delali naučenjaki, 
bi prvo sprobali na majmunima. 


Još viceva OVDJE