Vicevi


 vicevi, zabava, humor


Pita žena muža:
- Šta ima na televizoru?
Muž će:
- Prašina ženo, prašina!

Dečko laska plavuši:
Ti si najljepša i najbolja djevojka koju sam ikad upoznao!
Daj, ne lažiiiiii, hoćeš samo da me kresneš!
Dečko:
Opaaa, još si i pametna!


Pao Mujo sa sedmog kata.
Skupilo se puno ljudi oko njega da vide šta mu je …
On se ustaje i u tom trenutku prilazi mu Haso i pita ga:
Šta je ba Mujo, šta se ‘voliko raje skupilo?
A Mujo će:
Pojma nemam jarane, ja evo sad doš’o!


Šeta Ivica s ocem gradom, zastanu pored škole i otac ga upita:
Ivice je li ovo škola u koju ideš?
Ivica: - Da, tata.
Otac:
-E, vidiš i ja sam išao u istu školu prije 20 godina.
Ivica:
- Sad mi je jasno zašto ravnatelj kaže 
da takvog idiota kao što sam ja nije sreo 20 godina!

Na pogrebu milijunaša Mujo stoji i plače.
Prilazi mu neki čovjek i pita ga:
Vi ste, vjerojatno, pokojnikov rođak?
Nisam. Zato i plačem.

Kad Mujo grli ženu?
KAD VOZI U RIKVERC!

Mujo: Bolan, a što mi ne stade jučer kad sam stopiro?
Haso: E jebi ga, ja mislio ti mi lajkaš novi auto!


Našao sam 500 € na ulici!
I šta si uradio s njima?
Odneo ih u policiju. A šta bi ti uradio?
I ja bih lagao da sam ih dao policiji!

Dolazi mlađa žena u butik:
'Kupila bih mužu jednu lijepu kravatu, 
neku koja će istaknuti njegove oči.'
Prodavačica: 'Svaka kravata lako muškarcu istakne oči 
samo je treba dobro zategnuti.' 


 vicevi, zabava, humor


Još viceva OVDJE