Vicevi




Muji umrla punica i pitaju ga kako da ju sahrane
-Kremirajte ju. Što je sigurno sigurno


Pita Mujo crnca:
Kako to da ja ne mogu napraviti crno dijete?
Jel' ti dug 25cm?
Nije!
A jel' ti širok 6 cm?
Nije ni to!
Pa, čovječe, ulazi ti svjetlo!


Sudac:
- "Žao mi je što vas moramo osuditi zbog proizvodnje i prodaje rakije!"
Mujo:
- "A ko me vidio da proizvodim rakiju?"
Sudac:
- "Nisu vas vidjeli ali su vam u podrumu pronašli za to potreban alat!"
Mujo:
- "Onda me osudite i za silovanje!"
Sudac:
- "Zašto za silovanje?"
Mujo:
- "Imam i za to potreban alat!" 


Oženio Mujo sina pa mu kaže prije prve bračne noći
-Sine, ti si neiskusan, a i tvoja žena,
ako ti treba bilo kakva pomoć, tata će da pomogne,
Nakon ponoći sin istrči iz sobe i doziva tatu .
-Tata, tata, pomagaj, žena nezna da puši,
ajde joj pokaži kako se to radi


Fata rodila Muji sina.
Mujo sav sretan pita:
- I, Fato, na koga mali sliči?
- A, što da ti sad objašnjavam
kad čovjeka ni ne poznaješ - odgovori Fata.


Tuži Mujo Sulju da je pucao na njega u lovu. Pita sudac:
- Što je bilo?
- Ja sam mislio da je to jelen!
- A kada ste vidjeli da je riječ o zabuni?
- Kad je jelen zapucao na mene!


Vadi Mujo krumpire i dođe Haso i pita ga: 
"Jesu veliki?" 
-Kaže Mujo: 
"Ovi mali nisu, ali ovi veliki jesu!"


Fita Mujo Hasu: -Zašto si postao vegetarijanac? 
-Jer volim životinje! 
-Pa zašto im onda jedeš svu njihovu hranu?

Došao Haso pijan u javnu kuću u Parizu, 
stavi pred madamme 2000 € i kaže: 
"Dajte mi tanjur ladnog graha 
i najružniju i najdeblju kurvu koju imate!" 
"Ali gospodine, za te novce možete dobiti 
najljepšu ženu u Parizu i pojesti i popiti šta hoćete!" 
"Ma nisam se ja zaželio seksa, ja sam se zaželio kuće!"

Došo Mujo kod Hase a ovom oba uha zamotana. 
Šta ti se dogodilo bolan?" 
Ma šuti, kad sam peglao zazvonio telefon, 
a ja umjesto slušalice prislonio peglu.  
A drugo uho?
E, to se dogodilo kad sam zvao prvu pomoć!


Pita Mujica svog oca Muju:
Tata, kako se Zemlja okreće?
Posle dužeg razmišljanja Mujo kaže:
Kako to, bolan, misliš da se Zemlja okreće? 
Slušaj mali, da ti to nisi našao moju rakiju?




Još viceva OVDJE