Vicevi




Pitao mali cigo tatu:
Tata koja je razlika između besplatno i džabe
Cigo:
pa vidiš, sine, ti u školu ideš besplatno,a džabe!!!



Otišao Azizi na Kosovo u vrijeme demonstracija za neovisnost
i vraća se za par dana u Zagreb .
Sretne ga Nafi i upita ga :
Eeej Azizi , šta desilo dole na Kosovo .
A beži be brate.
Tamo tuku paljicama miljicija ,
svaki dan tamo neke menstruacije
- odgovori Azizi
Koje be menstruacije ,
šta pričaš da ne misliš možda na demonstracije
- upita ga Nafi
Ma daaa toooo ,
a u pićku mater ,
znam da je neko krvoproljiće
- odgovori Azizi


Sjedi Mujo u kafani s jaranima i kad su se dobro zarakijali, 
počne priča o ženama i seksu, pa Haso ispali:
Meni je najmilije kad sam ja gore, da joj gledam lijepo lice!
Ibro digne rakijicu, strusi je i doda:
E, jarane, meni je najbolje kad je ona gore, 
da vidim kako joj se sise tresu ...
Mujo šutke kreše rakije, 
a kad ga jarani upitaše koja je njemu poza najdraža, 
on mirno odgovori:
Eh, meni je najveći merak zguza, da mogu gledat' utakmicu ...


Zašto ste tako zabrinuti, komšija? 
zapita konobar svog stalnog gosta.
A i ti bi bio da ti sin napravi dete kućnoj pomoćnici...
Ne sumnjam ali koliko znam, vaš sin ima samo 5 godina...
Da, ali je znao iglom probušiti sve moje kurtone koje je našao u kući!!!


Cigo pita tatu:
Tata, što je to demokracija?
A ovaj odgovara:
Demokracija je da svi bijeli rade, 
a mi da samo sjedimo i dobijamo pomoć na lijepe oči….
Al’, zar ih to ne živcira?
Živcira ih, ali to je već rasizam…


Došao Cigo u vojsku i poslije 3 dana traži od kapetana da ide kući.
Da li si normalan, 3 dana si u vojsci i hoćeš kući?! 
zagrmi kapetan.
Gos’n kapetane, Mileva me ‘oće, moram kući. 
Smak svijeta će bude ako ne odem!
Dobro, ako je tako. Ali sutra da dođeš, jesi čuo?!
Prođe jedna nedjelja, nema Cige, prođe druga, nema Cige. 
Tek nakon mjesec dana dođe Ciga i kaže:
Gospodine kapetane, ja doš’o!
A tko si ti?
Pa, Ciga, znate, pustili ste me kući…
Pa gdje si ti, magarče jedan, jesam li ti rekao da dođeš sutra?!
Tek će Ciga:
Gos’n kapetane, ja doš’o danas…


Mujo leži na operacijskom stolu i anesteziolog ga pita:
Kakvu anesteziju želite?
A kakve imate ?
Imamo jeftiniju domaću i skuplju stranu.
Daj ti meni, jarane, našu!
Dobro. 
Ni-na-na-na, moje zlato spavaaa.


Prije mnogo godina Superman i Chuck Norris su se tukli za okladu. 
Tko izgubi mora zauvijek nositi gaće preko hlača



Na tržnici Mujo prodaje jako lijepog psa. 
Naiđe Haso i upita:
Dobri čovječe, zašto prodajete tako lijepog psa?
Prodavač:
Zato što strašno laže!
Pero:
Pas laže?!
Prodavač:
Uvjerite se i sami. Floki, kako se glasa mačka?
Pas:
Vau, vau, vau!
Prodavač:
Eto vidite!


 Još viceva OVDJE