Vicevi





Cilj rata nije poginuti za svoju domovinu, 
već natjerati drugoga gada da pogine za svoju.



Vraća se muż sa posla te pita ženu:
“Što ima dobroga za večeru?”
Žena romantično odgovara:
“Możda ja?”
A muž na to odgovori:
“Pa znaš draga da ne smijem ništa masnoga…”


Dječak ide pločnikom, a na putu kraj njega zaustavi se auto. 
Muškarac srednjih godina spusti bočni prozor i povika: 
Mali, ako uđeš daću ti 20 eura! 
Dječak pocrveni, ljubazno ga odbije i nastavi šetati. 
Poslije nekoliko metara, vozač opet zaustavi auto pored dječaka: 
Ok, šta misliš o 30 eura, i dodam još i kesicu bombona? 
Dječak nešto odbrusi tipu i još više ubrza hod. 
Međutim, malo dalje automobil ga opet sustigne i muškarac mu se ponovo obrati: 
Mali, ovo je moja poslednja ponuda, 
50 eura i slatkiša koliko god možeš da pojedeš. 
Samo uđi, molim te! 
Dječak zastane, osvrne se oko sebe i polako priđe autu: 
Slušaj tata, sam si kupio tu glupu Daciu, 
sad se fino sam vozaj u njoj.



Oženili se Mujo i Fata. 
Prvu bračnu noć Mujo se skinuo go pa počeo izvoditi bilderske poze. 
Upita Fatu: ‘Jesam li kao dinamit?’ 
Fata odgovara: ‘Jesi, dragi, samo ti fitilj kratak!’


Policajac zaustavio pripitog Muju pa ga pita: 
‘Mujo, jesi li ti to pijan?’
 ‘Nisam,’ odgovori Mujo. 
‘A jesi trijezan?’ ‘Nisam.’ 
‘Pa šta si onda?’ pita policajac. 
‘Taman,’ odgovori Mujo.


Žali se Mujo Hasi: 
Zamisli kakva je ona moja drolja!
A zašto, upita Haso. 
Zamisli, vraćam se s puta i šaljem joj telegram da ću doći, 
a ipak je uhvatim s ljubavnikom! 
Poslije kraće šutnje, opet će Mujo zamišljeno: 
A možda i nije drolja, možda nije dobila telegram…





Tarzan je cijelog života živio u džungli i nije imao pojma o seksu. 
Džejn je odlučila da mu da par sati seksualnog odgoja 
i sve simbolički objasni kao malom djetetu: 
Tarzane, ovo što ti imaš obješeno tu između nogu je tvoja krpica, 
a ovo što se nalazi meni između nogu je mašina za pranje veša… 
Dakle, ti moraš tu svoju krpicu prati u mojoj mašini. 
Sljedećih 5 noći Tarzan je prao svoju krpicu bez prestanka. 
Kada je iscrpljena Džejn uspjela doći do daha reče mu: 
Tarzane, slušaj me… 
Pranje te tvoje krpice ne smije biti tako često jer će se ona isprati. 
Trebaš je prati svakih tri do četiri dana. 
Tarzan je posluša i idućih mjesec dana nije je pipnuo. 
Džejn uhvati nervoza i jednog dana ga upita:
Tarzane, šta ti je? 
Zašto već mjesec dana nisi oprao svoju krpicu u mojoj mašini? 
Tarzan joj sav ozaren i veselo odgovori: 
Tarzan naučio prati na ruke!!!!



Sjede dva čovjeka u kafiću i kaže jedan drugome: 
“Juče sam ti spavao sa mamom.” 
Cijeli kafić zasuti i čekaju da čuju šta će mu ovaj odogovoriti… 
A on se nasmije i kaže: 
“Idemo kući tata, pijan si”


Svi idu jedan jebe.....................svatovi
Jedan ide svi jebu.....................muž na službenom putu
Svi idu svi jebu........................ izlet preko sindikata
Svi idu jedan najebao..................sprovod
Jedan jebe svi spavaju................kolegij
Svi idu svi najebali...................dobrovoljni rad
Jedan ide svi najebali.................revizija u firmi 




Još viceva OVDJE