Vicevi




Našao sam 500 eura na ulici.
I što si napravio s njima?
Odnio sam ih na policiju.
I ja bih isto lagao da sam ih odnio na policiju!

 
 Što je socijalna pomoć?
Svota novca s kojom ne možete preživjeti, 
ali ni umrijeti od gladi!


Pita kćerka mamu: 
Mama, hoćeš li plakati kad se budem udala?
Neću, ćero, neka plaču oni kojima dolaziš!


Koja je kazna za poligamiju?
Više od jedne punice!


Razgovaraju punica i zet. 
Punica se hvali: 
'Ovaj ručni rad star je više od sto godina!'
A zet će: 'Divan je... 
Za koji ste ga rođendan dobili?'


Kaže jedan poduzetnik drugome: 
'Smijao bih se na svoj račun, ali mi je blokiran.'


U službenom autu pita direktor vozača: 
'Što stalno mičeš tu polugu?'
'Mijenjam brzine', odgovori vozač.
Direktor: 'Pa jesam li ti rekao da promijeniš sve što treba prije nego što krenemo?'


Žena budi muža usred noći i kaže mu:
'Upravo sam čula miša kako cvili!'
'I što očekuješ od mene? 
Da ga ulovim i podmažem?'



Najzaslužniji dio ženske odjeće je grudnjak. 
On snaži malene, 
podržava slabe i obuzdava velike.


Dečko: 'Ti si najljepša i najbolja djevojka koju sam ikad upoznao.'
Djevojka: 'Ma daj, to govoriš samo da bi me odveo u krevet.' 
Dečko: 'A još si i pametna!' 

Još viceva OVDJE