Vicevi




Grupa dječaka,dobacujući se loptom, 
dolazi do staklarske radnje i jedan se obrati starom staklaru:
Imamo za Vas dobar poslovni prijedlog, 
budite sponzor našeg nogometnog tima 
a mi ćemo Vam osigurati mnogo posla!


Zaustavi policajac Muju zbog prebrze vožnje 
te traži vozačku i prometnu. 
Mujo mu pruži novčanik sa spu[tenim pogledom. 
Policajac otvor novčanik, 
kad ono unutra samo plastična žličica, 
pa se on namršti i upita:
Jel', a šta je ovo?
Mujo mu namigne:
To vam je za kavu!


Ide Mujo ulicom i baca novčić u zrak. 
Jednom ga ne uspije uloviti pa mu upadne u šaht. 
Misli se Mujo:
Vala, za ovo mi se ne isplati silazit' ...
Dosjeti se on, izvadi još 5KM iz džepa, 
baci ih u šaht i zadovoljno zaključi:
E, sad se isplati silazit'!


Vozi se Mujo kući po autoputu u suprotnom smjeru, 
pijan k'o letva, 
kad najednom ispred njega se stvori policijski auto
pod rotacijom i natjera ga da stane. 
Mujo stane, izađe ljuljajući se, a policajac ga upita:
Pa pobogu čovječe, kud si t' kren'o?
Mujo štucne i promrmlja:
Pojma nemam, jarane, al' vidim da sam zakasnio, svi se već vraćaju!




Mujo se trebao ženiti s Fatom 
i dva dana prije svadbe jarani mu prirede 
momačku večer u javnoj kući. 
Mujo se napio, nezgodno pao i slomio onu stvar, 
pa mu doktor u hitnoj kaže:
Mujo, il' stavljam gips il' režem, ti biraš ...
Mujo, naravno, odabere gips 
i nakon svadbe odu on i Fata u apartman za mladence, 
kad se Fata počne skidati i govoriti:
Vidiš, Mujo, ove grudi nitko nije dirao, 
ove guzove nitko nije ljubio, 
a ni u onu stvar još nitko nije ušao ...
Mujo skine gaće, pokaže zagipsanu onu stvar i reče:
A vid' u mene! Novo, neotpakirano, samo tebe čeka!


Krenula Fata u šumu da nabere gljiva, 
i nakon što je već nabrala dvije pune košare naleti na šumara. 
On se zagleda u košare i reče:
Fato, bona, ne valjaju ti ove gljive, te su otrovne!
Fata mirno odbrusi:
Znam, bolan, ne berem ih za sebe, nego za prodaju!


Sjede Mujo i Haso u kafani, lagano rakijaju, 
kad Mujo izvadi novčanik i pokaže Hasi slike svojih sinova:
Vid' mog starijeg, isti ja!
Haso klimne:
Jašta, jarane, to t' je utjecaj genet'ke ...
Mujo pokaže na mlađeg:
Jeb'la te genet'ka, što onda mlađi ne liči ništa na mene?
Haso slegne ramenima:
Hja, to t' je onda utjecaj sredine!


Pita komšija malog Mujicu
Mali, gdje ti je tata?
Pao u bunar prije tri dana!
Ajoj, pa kako mu je?
Sad mu je već bolje. 
Juče se prestao derati.


Sjedili smo u birtiji, moj prijatelj i ja. 
Preko puta nas su sjedili dva stara ofucana pijanca. 
Kažem ja svom prijatelju: 
Takvi ćemo biti i mi za deset godina. 
A kaže on meni: 
To je ogledalo, konju jedan!


Kreće Mujo na posao i taman da izađe iz kuće zazvoni telefon. 
Mujo diže slušalicu: 
Pogriješio si broj jarane. 
Nakon nekoliko sekundi telefon ponovo zazvoni. 
Ne, bolan, ovo nisu informacije o stanju na putovima!
reče Mujo tipu sa druge strane žice. 
Okrene se prema Fati i reče: 
Ma, vidi ti ovo, neki kreten stalno zove i pita da li je put čist! 


Još viceva OVDJE